Dostęp do informacji nieudostępnionych w BIP
Dostęp do informacji publicznych nieudostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Pracy m. st. Warszawy
Podstawa prawna: ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. Nr 112, poz. 1198 z późn.zm.).
Zgodnie z w/w ustawą :
- Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek.
- Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.
Udostępnianie informacji na wniosek
- Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, z zastrzeżeniem ust. 2 i art. 15 ust. 2.
- Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie określonym w ust. 1, podmiot obowiązany do jej udostępnienia powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Wnioski można składać:
ul.Grochowska 171b - sekretariat
ul.Ciołka 10a - kancelaria.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej. (pobierz)
Opublikował: Katarzyna Kun
Publikacja dnia: 19.04.2011
Podpisał:
Publikacja dnia: 19.04.2011
Dokument z dnia: 19.04.2011
Dokument oglądany razy: 5 325