Zmiany wprowadzono z powodu: zmiana godzin wydawania numerków
Urząd Pracy m.st. Warszawy
Witamy na stronie BIP Urzędu Pracy m.st. Warszawy
Zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej każdy obywatel ma prawo do informacji o działaniach, kompetencjach, statusie prawnym, zasadach funkcjonowania oraz podejmowanych decyzjach organów władzy publicznej.
Jednocześnie organy władzy publicznej są zobowiązane do udostępniania informacji jawnych o swojej działalności w Biuletynie Informacji Publicznej.
Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Pracy m.st. Warszawy są miejscem prezentacji działań i organizacji Urzędu Pracy m.st. Warszawy.
Urząd Pracy m.st. Warszawy działa w ramach zadań określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz.1065).
Urząd Pracy m.st. Warszawy jest jednostką organizacyjną m.st. Warszawy i wchodzi w skład administracji zespolonej.
Urząd Pracy m.st. Warszawy realizuje zadania własne m.st. Warszawy jako gminy mającej status miasta na prawach powiatu oraz zadania zlecone z zakresu administracji przekazane porozumieniami zawartymi z jednostkami samorządu terytorialnego i administracji rządowej, w szczególności:
- udziela pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w znalezieniu pracy, a także pracodawcom w pozyskaniu pracowników przez pośrednictwo pracy i poradnictwo zawodowe;
- rejestruje bezrobotnych i poszukujących pracy;
- przyznaje i wypłaca zasiłki oraz inne świadczenia z tytułu bezrobocia;
- inicjuje, organizuje i finansuje usługi i instrumenty rynku pracy oraz projekty lokalne i inne działania na rzecz aktywizacji bezrobotnych;
- wdraża instrumenty rynku pracy;
- inicjuje i realizuje przedsięwzięcia mające na celu rozwiązanie lub złagodzenie problemów związanych z planowanymi zwolnieniami grup pracowników z przyczyn dotyczących zakładu pracy;
- realizuje zadania wynikające z prawa swobodnego przepływu pracowników między państwami członkowskimi Unii Europejskiej lub państwami, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o swobodzie przepływu osób, w szczególności realizowanie zadań z zakresu udziału w sieci EURES.
Zadania Urzędu Pracy, struktura zarządzania i zadania Dyrektora Urzędu Pracy oraz gospodarka finansowa Urzędu Pracy określone są w Statucie Urzędu Pracy Miasta Stołecznego Warszawy nadanym Uchwałą Nr XXXVI/804/2004 Rady miasta stołecznego Warszawy z dnia 31 sierpnia 2004 roku., zmienioną następnie Uchwałą Nr XX/677/2007 Rady miasta stołecznego Warszawy z dnia 6 grudnia 2007 r. oraz Uchwałą Nr LXXVI/1967/2014 Rady miasta stołecznego Warszawy z dnia 13 lutego 2014 r.
Urząd Pracy działaniem swym obejmuje bezrobotnych mających miejsce zameldowania na pobyt stały bądź czasowy na terenie m. st. Warszawy, bądź osoby nieposiadające zameldowania w ogóle.
Urząd Pracy m.st. Warszawy
04-111 Warszawa, ul. Grochowska 171B
NIP 113-21-91-233
REGON 016210417
telefon-centrala: 22 391 13 00
sekretariat: 22 810 58 45
faks 22 813 20 32
e-mail: sekretariat.grochowska@up.warszawa.pl
internet: www.up.warszawa.pl
Placówka obsługuje osoby z prawobrzeżnej części Warszawy z dzielnic: Białołęka, Praga Płd., Praga Płn., Rembertów, Targówek, Wawer oraz Wesoła.
Urząd Pracy m.st. Warszawy
01-402 Warszawa, ul. Ciołka 10A
NIP 113-21-91-233
REGON 016210417
sekretariat: 22 837 70 60
faks 22 837 33 40
e-mail: sekretariat.ciolka@up.warszawa.pl
internet: www.up.warszawa.pl
Placówka obsługuje osoby z lewobrzeżnej części Warszawy z dzielnic: Bemowo, Bielany, Mokotów, Ochota, Śródmieście, Ursus, Ursynów, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz oraz osoby niepełnosprawne z wszystkich dzielnic.
Godziny pracy
Siedziba jak i placówka Urzędu czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-16.00
Obsługa Interesantów odbywa się w godzinach 8:00-15:00.
Numerki wydawane są:
- do godziny 14:30 - dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy
- do godziny 12.00 - dla pracodawców rejestrujących Oświadczenia dla cudzoziemców (rejestracja oświadczeń odbywa się tylko i wyłącznie w Urzędzie Pracy przy ul. Grochowskiej 171 B)
- od godziny 12.00 do 14.30 - dla pracodawców odbierających informację starosty o braku zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy (informacje starosty są wydawane tylko w Urzędzie Pracy przy ul. Grochowskiej 171 B)
- zmiany od 01.06.2017 r.
do godz.11.00 - dla pracodawców odbierających informację starosty o braku zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy (informacje starosty są wydawane tylko w Urzędzie Pracy przy ul. Grochowskiej 171 B)
W Urzędzie w zakresie pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego może być obsłużona każda osoba niezależnie od miejsca zameldowania.
W dniu 8 czerwca 2005. Urząd Pracy m.st. Warszawy otrzymał Certyfikat spełnienia wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009, w zakresie realizacji zadań i usług promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej. Politykę Jakości Urzędu Pracy m.st. Warszawy zawarto w Księdze Jakości Systemu Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2009.
Podstawowymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Pracy m.st. Warszawy są działy i centra aktywizacji zawodowej.
Pracą Urzędu kieruje Dyrektor Urzędu przy pomocy nie więcej niż dwóch zastępców dyrektora i głównego księgowego. Zadania realizowane przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu Pracy są określone przez Regulamin Organizacyjny Urzędu Pracy m.st. Warszawy, który został wprowadzony Zarządzeniem Nr 4572/2010 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 29 kwietnia 2010 r. , zmienionym następnie Zarządzeniem Nr 5351/2010 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 17 września 2010 r.
Publikacja dnia: 01.06.2017
Dokument z dnia: 19.04.2011
Dokument oglądany razy: 187 241